Mihai Sprinceana
Un forum de programare cu de toate. Va astept sa va inscrieti si sa deveniti moderatori. Oricine este binevenit aici sa se inscrie si sa aiba acces la informatie free! Fiecare este liber sa adauge proiecte programe free etc. Ajutati acest forum sa devina o comunitate puternica unde fiecare invata de la fiecare! Tot ce trebuie sa faceti este sa va inregistrati si fiecare contributie se poate dovedi utila in timp! Forumul este free informatia free dk aveti timp liber ajutati si pe ceilalti si invatati si voi in acelasi timp! Haideti sa facem ceva pt.a ne ajuta intre noi!
Cititi regulament postare forum inainte de a posta!
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Mihai Sprinceana | Inregistrare | Login
POZE MIHAI SPRINCEANA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil Thedark15
| Femeie 24 ani Bacau cauta Barbat 24 - 46 ani |
|
Conan
Moderator
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 198
|
|
/*Sa se implementeze clasa punct pentru prelucrarea punctelor din plan. Date membru: x,y reprezinta abscisa si ordonata.Functii membru:constructor implicit,constructor cu parametrii,constructor de copiere,afisare punct, citeste punct,functia distanta,abscisa, ordonata,supraincarcarea operatorilor +,-,*,/,= prin functii membru si functii friend*/
#include<iostream.h> //foloseste cuv.cheie cin si cout #include<math.h> //directiva folosita pt.cuv.cheie sqrt adica radical #include<conio.h>//include clrscr() si getch() din programul principal
class punct {int x,y; //componentele clasei din zona privata: x-abscisa,y-ordonata public: punct(); //constructor implicit punct(int,int); //constructor cu parametru punct(punct& ); //constructor de copiere void citire(); //functie de citire void afisare(); //functie de afisare friend float distanta(punct p1,punct p2); //functia friend distanta int getabscisa(); //functia de returnare a abscisei int getordonata(); //functia de returnare a ordonatei punct operator+(punct p1);//supraincarcarea operatorului + punct operator-(punct p1);//supraincarcarea operatorului - punct operator*(punct p1);//supraincarcarea operatorului * punct operator/(punct p1);//supraincarcarea operatorului / };
//definire constructor implicit punct::punct() { x=0; y=0; }
//definire constructor cu parametru punct::punct(int abs,int ord) {x=abs; y=ord; }
//definire constructor de copiere punct::punct(punct&X) {x=X.x; y=X.y; }
//functia de citire a coordonatelor void punct::citire() {cout<<"\nAbscisa este:"; cin>>x; cout<<"\nOrdonata este"; cin>>y; }
//functia de afisare a coordonatelor void punct::afisare() {cout<<"\nCoordonatele punctului sunt("<<x<<","<<y<<" )"; }
//calculul distantei dintre doua puncte float distanta(punct p1,punct p2) {float dist; dist=sqrt(pow(p2.x-p1.x,2)+pow(p2.y-p1.y,2)); return dist; }
//functie care returneaza abscisa int punct::getabscisa() {return x; }
//functie care returneaza ordonata int punct::getordonata() {return y; }
//redefinirea operatorului + punct punct::operator+(punct p1) {punct p2; p2.x=p1.x+x; p2.y=p1.y+y; return p2; }
//redefinirea operatorului - punct punct::operator-(punct p1) {punct p2; p2.x=p1.x-x; p2.y=p1.y-y; return p2; }
//redefinirea operatorului * punct punct::operator*(punct p1) {punct p2; p2.x=p1.x*x; p2.y=p1.y*y; return p2; }
//redefinirea operatorului / punct punct::operator/(punct p1) {punct p2; p2.x=p1.x/x; p2.y=p1.y/y; return p2; }
void main() {punct a(1,2),p1(2,3),p2(5,7); //definirea obiectelor a.citire();//apel citire a.afisare();//apel afisare distanta(p1,p2);//apel distanta cout<<"Distanta este:"<<distanta(p1,p2);//afisarea distantei getch(); }
|
|
pus acum 16 ani |
|