Mihai Sprinceana
Un forum de programare cu de toate. Va astept sa va inscrieti si sa deveniti moderatori. Oricine este binevenit aici sa se inscrie si sa aiba acces la informatie free! Fiecare este liber sa adauge proiecte programe free etc. Ajutati acest forum sa devina o comunitate puternica unde fiecare invata de la fiecare! Tot ce trebuie sa faceti este sa va inregistrati si fiecare contributie se poate dovedi utila in timp! Forumul este free informatia free dk aveti timp liber ajutati si pe ceilalti si invatati si voi in acelasi timp! Haideti sa facem ceva pt.a ne ajuta intre noi! Cititi regulament postare forum inainte de a posta!
Lista Forumurilor Pe Tematici
Mihai Sprinceana | Inregistrare | Login

POZE MIHAI SPRINCEANA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
barbyy pe Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 80 ani
Mihai Sprinceana / C++ / POO- Clasa unitate scolara Moderat de Alric2rei, Conan, cosmy, fireratbat, profu.info, sade5000
Autor
Mesaj Pagini: 1
Conan
Moderator

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 198
Cerinta problemei:

Sa se implementeze doua clase:
Clasa Unitate_scolara, cu datele membre:
Id_ Unitate_scolara (integer);
Nume (string);
Tip_general (string) (ex. Scoala generala, Liceu mate-info, etc.)

Clasa An_studiu, care moşteneşte public clasa Unitate_scolara, avānd suplimentar cāmpurile:
Nume_ an_studiu (string);
Numar_cursanti (integer).


Pentru ambele clase se vor implementa:
- constructori prin care se impun valori datelor membre;
- constructori de copiere;
- funcţii modificator (Set**);
- funcţii accesor (Get***).

Rezolvare:

fisierul Unitate_scolara.h
////////////////////////////////////////////
class Unitate_scolara
{
    int Id_Unitate_Scolara;
    string Nume;
    string Tip_general;

    //functii membre
    // 1. Constructorul

    Unitate_scolara(int x, string y, string z);
   
    // 2. Constructorul de copiere

    Unitate_scolara(Unitate_scolara &us);

    // 3. Functia modificator Set

    Set(int x, string y, string z);

    // 4. Functia accesor Get

    Get (int &x, string &y, string &z);

};

class An_Studiu : Unitate_scolara
{
    string Nume_an_studiu;
    int Numar_cursanti;

    // 1. Constructorul

    An_Studiu(int x, string, y, string z, string a, int b);

    // 2. Constructorul de copiere

    An_Studiu(Unitate_scolara &us , An_Studiu &as);

    // 3. Functia modificator Set

    Set(int x, string, y, string z, string a, int b);

    // 4. Functia accesor Get

    Get(int &x, string, &y, string &z, string &a, int &b);
};

// implementarea functiilor pentru clasa Unitate_scolara

Unitate_scolara::Unitate_scolara(int x, string y, string z)
{
    Id_Unitate_Scolara = x;
    Nume = y;
    Tip_general = z;
}

Unitate_scolara::Unitate_scolara(Unitate_scolara &us)
{
    Id_Unitate_Scolara = us.Id_Unitate_Scolara;
    Nume = us.Nume;
    Tip_general = us.Tip_general;
}

Unitate_scolara::Set(int x, string y, string z)
{
    Id_Unitate_Scolara = x;
    Nume = y;
    Tip_general = z;
}

Unitate_scolara::Get (int &x, string &y, string &z)
{
    x = Id_Unitate_Scolara;
    y = Nume;
    z = Tip_general;
}

// implementare functii clasa An_Studiu

An_Studiu::An_Studiu(int x, string, y, string z, string a, int b) : Unitate_scolara(int x, string y, string z)
{
    Nume_an_studiu = a;
    Numar_cursanti = b;
}

An_Studiu::An_Studiu(Unitate_scolara &us , An_Studiu &as) : Unitate_scolara(Unitate_scolara &us)
{
    Nume_an_studiu = as.Nume_an_studiu;
    Numar_cursanti = as.Numar_cursanti;
}

An_Studiu::Set(int x, string, y, string z, string a, int b) : Set(int x, string y, string z)
{
    Nume_an_studiu = a;
    Numar_cursanti = b;
}

An_Studiu::Get(int &x, string, &y, string &z, string &a, int &b) : Get (int &x, string &y, string &z)
{
    a = Nume_an_studiu;
    b = Numar_cursanti;
}


///////////////////////////////////////////////
//fisierul main
//////////////////////////////////////////////

#include "Unitate_scolara.h"

void main()
{
    Unitate_scolara unitate_scolara;
    An_Studiu an_studiu;

        //restul programului
}


pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la