Mihai Sprinceana
Un forum de programare cu de toate. Va astept sa va inscrieti si sa deveniti moderatori. Oricine este binevenit aici sa se inscrie si sa aiba acces la informatie free! Fiecare este liber sa adauge proiecte programe free etc. Ajutati acest forum sa devina o comunitate puternica unde fiecare invata de la fiecare! Tot ce trebuie sa faceti este sa va inregistrati si fiecare contributie se poate dovedi utila in timp! Forumul este free informatia free dk aveti timp liber ajutati si pe ceilalti si invatati si voi in acelasi timp! Haideti sa facem ceva pt.a ne ajuta intre noi! Cititi regulament postare forum inainte de a posta!
Lista Forumurilor Pe Tematici
Mihai Sprinceana | Inregistrare | Login

POZE MIHAI SPRINCEANA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
DEEA25 la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Mures
cauta Barbat
25 - 51 ani
Mihai Sprinceana / Java / Zone de memorie + instructiunea switch din Java & if (exemple) Moderat de fireratbat, joycris, profu.info, sade5000
Autor
Mesaj Pagini: 1
mihaispr
Administrator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2142
//a. Primitive (byte, short, int, long, float, double, char boolean)
//b. Referinta (Obiect/Object)

public class Exemplu1{
    public static void main(String [] args)
      {byte q1 ;
        q1 = 10;
       
         byte q2 = 30;
         short r1, r2=5,r3,r4=7;

         int t1 = 1000;
         int t2 = 070;
         int t3 = 0xFF;

         float a1 =10.5F;
         float a2 = (float) 10.5;
         double a3 = 10.5;

         String s1 ;
         s1 = "Hello World !";
         String s2 = "Hello";

         boolean b1 = false;
         boolean b2 = true;

         System.out.print(t3);

      }

}

//Operatori matematici - new class in bluej

public class Exemplu2{
    public static void main(String [] args)
      {int x = 10;
        int y = 20;
        boolean b1 = (x== (y-10));
        System.out.print(b1);

        int w = (x+y)*10;
        System.out.print(w);
      }
}

//Instructiune switch - new class in bluej

public class Exemplu3{
    public static void main(String [] args)
      { int zi = 4;
         switch(zi)
             {case 1:
                    System.out.println("LUNI");
                     break;
              case 2:
                    System.out.println("MARTI");
                     break;
              case 3:
                    System.out.println("MIERCURI");
                     break;
              case 4:
                    System.out.println("JOI");
                     break;
              case 5:
                    System.out.println("VINERI");
                     break;
              case 6:
              case 7:
                    System.out.println("WEEKEND");
                     break;
             }
       }
}

// Instructiunea switch - anotimpuri

public class Exemplu4{
    public static void main(String [] args)
       {char anotimp = 'i';
         switch(anotimp)
              {case 'p':
                case 't':
                    System.out.print("Afara ploua !");
                    break;
                case 'v':
                    System.out.print("Afara este cald!");
                    break;
                case 'i':
                    System.out.print("Afara este frig!");
                    break;

                }
        }
}

// Clasa Exemplu5 - instructiunea if

public class Exemplu5{
    public static void main(String [] args)
      { int x = 30;
         int y = 20;
       
         if (x<y) {
               System.out.print("x este mai mic decat y");
                      } else {
                                System.out.print("x este mai mare decat y");
                                }
       }
}


pus acum 3 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la