Mihai Sprinceana
Un forum de programare cu de toate. Va astept sa va inscrieti si sa deveniti moderatori. Oricine este binevenit aici sa se inscrie si sa aiba acces la informatie free! Fiecare este liber sa adauge proiecte programe free etc. Ajutati acest forum sa devina o comunitate puternica unde fiecare invata de la fiecare! Tot ce trebuie sa faceti este sa va inregistrati si fiecare contributie se poate dovedi utila in timp! Forumul este free informatia free dk aveti timp liber ajutati si pe ceilalti si invatati si voi in acelasi timp! Haideti sa facem ceva pt.a ne ajuta intre noi!
Cititi regulament postare forum inainte de a posta!
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Mihai Sprinceana | Inregistrare | Login
POZE MIHAI SPRINCEANA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Georgiana69
 | Femeie 24 ani Arad cauta Barbat 24 - 47 ani |
|
mihaispr
Administrator
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2142
|
|
O lista simplu inlantuita este o structura de date folosita in alocarea dinamica( ca si stivele,cozile,arborii).
In continuare vom nota: - cu p prima componenta a listei - cu u ultima componenta a listei - cu c o componenta oarecare a listei; componenta curenta
Obs1. Componentele listei simplu inlantuite se numesc inregistrari Componentele listei simplu inlantuite se mai numesc si noduri
Ob2. Inregistrarile unei liste trebuie sa contina cel putin 2 campuri - un camp informational: are capacitatea de a retine informatii - un camp de tip pointer: are capacitatea de a retine adrese
Obs3. Lista se numeste simplu inlantuita deoarece fiecare nod, cu exceptia ultimului retine adresa nodului urmator
Structura dupa care se construieste un tip de date care permite folosirea listelor simplu inlantuite este:
struct nod { tip1 camp1; tip2 camp2; ................ nod* campn }
campn-se va numi next,este un camp ce are capacitatea de a retine adresa urmatoarei inregistrari din cadrul listei
Declararea variabilelor se face dupa structura:
nod *v1,.....,*vn
Accesul la campurile inregistrarii c se face astfel: c->camp1 //acces la camp1 c->camp2 //acces la camp2 ............. c->campn //acces la campn
Exemplu de acces: Daca avem structura: typedef char string[30] struct nod {string nume nod* next } nod *p,*c,*u;
Accesul la campul nume se face astfel: c->nume
|
|
pus acum 17 ani |
|