Mihai Sprinceana
Un forum de programare cu de toate. Va astept sa va inscrieti si sa deveniti moderatori. Oricine este binevenit aici sa se inscrie si sa aiba acces la informatie free! Fiecare este liber sa adauge proiecte programe free etc. Ajutati acest forum sa devina o comunitate puternica unde fiecare invata de la fiecare! Tot ce trebuie sa faceti este sa va inregistrati si fiecare contributie se poate dovedi utila in timp! Forumul este free informatia free dk aveti timp liber ajutati si pe ceilalti si invatati si voi in acelasi timp! Haideti sa facem ceva pt.a ne ajuta intre noi! Cititi regulament postare forum inainte de a posta!
Lista Forumurilor Pe Tematici
Mihai Sprinceana | Inregistrare | Login

POZE MIHAI SPRINCEANA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Georgiana69
Femeie
24 ani
Arad
cauta Barbat
24 - 47 ani
Mihai Sprinceana / C++ / Despre liste simplu inlantuite Moderat de Alric2rei, Conan, cosmy, fireratbat, profu.info, sade5000
Autor
Mesaj Pagini: 1
mihaispr
Administrator

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2142
O lista simplu inlantuita este o structura de date folosita in alocarea dinamica( ca si stivele,cozile,arborii).

In continuare vom nota:
- cu p prima componenta a listei
- cu u ultima componenta a listei
- cu c o componenta oarecare a listei; componenta curenta

Obs1. Componentele listei simplu inlantuite se numesc inregistrari
         Componentele listei simplu inlantuite se mai numesc si noduri

Ob2. Inregistrarile unei liste trebuie sa contina cel putin 2 campuri
    - un camp informational: are capacitatea de a retine informatii
    - un camp de tip pointer: are capacitatea de a retine adrese

Obs3. Lista se numeste simplu inlantuita deoarece fiecare nod, cu exceptia ultimului retine adresa nodului urmator


Structura dupa care se construieste un tip de date care permite folosirea listelor simplu inlantuite este:

struct nod
{
    tip1 camp1;
    tip2 camp2;
    ................
    nod* campn
}

campn-se va numi next,este un camp ce are capacitatea de a retine adresa urmatoarei inregistrari din cadrul listei

Declararea variabilelor se face dupa structura:

nod *v1,.....,*vn

Accesul la campurile inregistrarii c se face astfel:
c->camp1 //acces la camp1
c->camp2 //acces la camp2
.............
c->campn //acces la campn

Exemplu de acces: Daca avem structura:
typedef char string[30]
struct nod
{string nume
  nod* next
}
nod *p,*c,*u;

Accesul la campul nume se face astfel: c->nume


pus acum 17 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la